Ułatwienia dostępu
Poranne ćwiczenia gimnastyczne. Zabawy ruchowe rozgrzewające i rozciągające. Rozmowy indywidualne z dziećmi. Sprawdzanie przygotowania do zajęć lekcyjnych. Czynności organizacyjno-porządkowe.
Oglądanie programów edukacyjnych, filmów animowanych lub bajek. Gry i zabawy dydaktyczne (planszowe). Zajęcia czytelnicze – czytanie prasy dla dzieci (indywidualne lub grupowe), lektura własna. Zabawy plastyczno-konstrukcyjne.
Dyżur nauczycieli w czasie przerwy obiadowej.
Spacer na terenie szkoły lub osiedla (zależne od pogody).
Dyżury nauczycieli w czasie przerwy obiadowej.
Zajęcia tematyczne (programowe) realizowane według bloków tematycznych. Zajęcia plastyczno-techniczne (przygotowujące dzień do udziału w kursach plastycznych. Zajęcia muzyczne (nauka piosenek). Zajęcia ruchowe (w świetlicy lub na boisku szkolnym). Zajęcia związane z tematem miesiąca rozwijające mowę i myślenie. Konkursy, quizy, zagadki, rebusy.
Dyżur nauczycieli w czasie przerwy obiadowej.
Odrabianie prac domowych (indywidualna pomoc w nauce).
Zajęcia według zainteresowań dzieci. Indywidualne zajęcia o dowolnej tematyce z wykorzystaniem różnych technik plastycznych. Gry dydaktyczne, planszowe, zabawy z kartką. Popołudnia filmowe (oglądanie bajek i filmów edukacyjnych wybranych przez nauczyciela).
/godziny poszczególnych zajęć mogą ulec zmianie/
7:00 - 16:00